קרם לחות להקלת אדמומית לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה 30

קרם לחות להקלת אדמומית לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה 30

Badges

 

לעור רגיש הנוטה לאדמומיות

תכשיר לחות עם גוון ניטראלי לעור רגיש הנוטה לאדמומיות להסתרה מידית של אדמומיות ומראה אחיד נראה לעין של גוון העור.

  • נוסחה מיוחדת עם אלנטואין, תמצית לקריצה וקפאין להרגעת אדמומיות, בעוד ויטמין E העשיר בנוגדי חימצון מגן מפני רדיקלים חופשיים
  • מקדם הגנה 30 להגנה מפני קרניים אולטרה סגולות/אינפרה אדומות
  • גוון ניטראלי המסייע לשיפור מראה האדמומיות
  • נוסה דרמטולוגית ומוכח קלינית כתכשיר עדין לעור רגיש

 

תיאור

נוסחה עם תוספת גוון המשפרת את מראה האדמומיות ומיוצרת מראה אחיד של גוון העור תוך הוספת לחות וחיזוק מחסום העור. מקדם הגנה 30 להגנה מפני קרניים אולטרה סגולות/אינפרה אדומות, בעוד ויטמין E העשיר בנוגדי חימצון מגן מפני רדיקלים חופשיים. נוסחה מיוחדת עם אלנטואין, תמצית לקריצה וקפאין להרגעת אדמומיות. אידיאלי לעור רגיש הנוטה לאדמומיות. מגן מפני 5 הסימנים לרגישות בעור, לרבות יובש, גירוי, חספוס, מתיחות ומחסום עור מוחלש.

  • fragrance free

    נטול שמן

  • paraben-free

    נטול פרבנים

  • Wont_Clog_Pores

    לא חוסם את נקבוביות העור

  • 5-signs

    מגן מפני 5 הסימנים לרגישות בעור

קרם לחות להקלת אדמומית לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה 30
קרם לחות להקלת אדמומית לשימוש יומיומי עם מקדם הגנה 30 
                    Ingredients

מרכיבים

מים, דימטיקון, דו-תחמוצת טיטניום [נאנו], קפריליל מטיקון, תחמוצת אבץ [נאנו],צטיל דיגליצריל טריס (טרימתילסילוקסי) סילילתיל דימוטיקון, גליצרין, C12-15 אלקיל בנזואט, איזוהקסדקן, דיקפריליל קרבונאט, סיליקה, אלנטואין, בנזיל אלכוהול, קפאין, Ci 77288, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499, דו-אשלגן גליצירהיזאט, אתילהקסילגליצרין, לציטין מועשר במימן, מגנזיום סולפאט, מתילפרופנדיול, טוקופרול, טריתיקסיקאפרילילסילאן, טריסילוקסאן. FIL.1377.V00

תרחיץ ניקוי עור עדין אך יעיל לבוקר ולערב

שגרת הטיפוח לעור רגיש הנוטה לאדמומיות מתחילה עם תרחיץ פנים מקציף להקלת האדמומיות Redness Relieving Foaming Face Wash. זהו תרחיץ עדין ויעיל עם נוסחה מיוחדת לעור רגיש הנוטה לאדמומיות. התרחיץ המקציף עם הפעולה האינטנסיבית הוכח קלינית כעדין לעור רגיש הנוטה לאדמומיות ומותיר את העור רגוע ונינוח.

לאחר הניקוי יש למרוח מיד תכשיר לחות לאצירת הלחות

שגרת ניקוי העור היומית ממשיכה עם תכשיר לחות עם מקדם הגנה, כגון תכשיר הלחות היומי לפנים להקלת אדמומיות Redness Relieving Daily Facial Moisturizer עם מקדם הגנה 30 להזנה ולאצירת לחות ולהגנה על העור מפני קרניים אולטרה סגולות ואינפרה אדומות מזיקות במשך היום, מבלי לגרות את העור או לחסום את נקבוביות העור.

למרוח תכשיר לחות בלילה להוספת לחות לעור

שימוש בתכשיר לחות לפני השינה, כגון תחליב לחות ללילה להקלה על האדמומיות Redness Relieving Night Moisturizer, מסייע להעשרת עתודות הלחות של העור ולהגנה על העור מפני יובש במהלך הלילה כדי להעניק לעור מראה ותחושה רעננים מידי בוקר.

null